Klacht: door rijder

op 07 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wij staan in de van Mortelstraat Noordwijk binnen te wachten op lijn 385 die om 13.10 zou komen die lwam om 13.15..00
En rijd ons zo voorbij wij waren woedend dit is toch geein stijl hij zag dat mijn vriendin stond te zwaaien en hij kon makkelijk stoppen.
Alooijestijn Koning
Heggerank10
2211NMNoordwijkerhout

Dat hij ons mee neemt

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 jaren geleden - Beste adrie3d, Begrijpelijk dat je er van baalt dat de bus langs jullie is gereden zonder jullie mee te nemen. In je bericht geef je aan dat jullie binnen stonden te wachten. Begrijp ik dat dit in een wachtruimte was? Het is namelijk wel de bedoeling dat je buiten bij de halte staat te wachten zodat de chauffeur weet dat jullie mee willen. Graag hoor ik nog of dit het geval was. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 23 april 2017 om 08:21 geantwoord

Beste adrie3d,

Helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. Ik kan daarom geen melding maken van dit voorval.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva