Klacht: Door rijden bij de halte

op 29 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

We moge niet uit de Maas laan wat ze zij dat de eerst halte winkelplien

Bus 13 moet wel stop waar wij. Wil stop

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mirakkel123

1 maand geleden - Wij wil de in maaslaan. Maar mogte er niet uit wat is halte was het winkelplien het was bus 13 van het station dordrecht 12 over 5 maar

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 juni 2017 om 19:59 geantwoord

Beste Mirakkel123,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je niet bij de gewenste halte hebt kunnen uitstappen. Ik lees onderaan de pagina van de website http://bit.ly/1XjGMDJ dat er sinds vandaag een omleiding geldt voor lijn 13. Misschien heeft de chauffeur daarom niet kunnen stoppen bij de halte. Ik stuur je bericht in ieder geval door naar de regio zodat het besproken kan worden.

^SM
Webcareteam Arriva

Heeft op 29 juni 2017 om 20:11 geantwoord

Jullie zijn abuis wat de omleiding is terug gaat ze niet over dijk dus moet ze over de maaslaan dus moet ze tocht stop bus13 dus stop en niet winkelplein dus

Reactie van de melder van de klacht Mirakkel123

1 maand geleden - Dus ik wil wel mijn recht heb