Klacht: Door omstandigheden de boeken te laat retour!

op 02 oktober 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

De boeken van mijn Zoon zijn 3 weken te laat ingeleverd.
Doordat wij zijn verhuist zijn de boeken tussen de verhuisdozen terrecht gekomen.
Ons huis is nog steeds niet afgebouwd en alle dozen staan nog opgeslagen. We slapen in een tent in de tuin. Tussentijds zijn we ook nog 3 weken op vakantie geweest, vandaar dat we de mailwisseling gemist hebben.
Na de schade factuur hebben we ze uit de stapels(oplslag) gezocht en retour gezonden. Prompt werden ze weer teruggestuurd met de melding te laat en volledige factuur.
Vervolgens zijn ze nu weer bij van Dijk(tweede keer)
Helaas heeft mijn zoon verzuimd te melden wat de exacte reden van de te late terugzending was: Stom van hem!

Referentienummer #25#1#105996
Kenmerk P08014

Ik begrijp dat we ze gewoon te laat hebben teruggezonden.
Een boete bedrag lijkt mij reel, en niet het volledige bedrag van 940 euro

Bellen heeft niet geholpen, daar de dame aan de telefoon zich aan de haar opgelegde regels moet houden, wat inhoud betalen of een incasso bureau.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 02 oktober 2017 om 12:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door josdebode