Klacht: door fout op website Ryanair betaal ik teveel voor extra bagage

H.Teunissen op 10 december 2019 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Ik vlieg binnenkort met Ryanair. Geboekt via GoMundo. Op de officiële website van Ryanair wordt de mogelijkheid geboden om ‘priority boarding met 2 stuks cabine bagage’ bij te boeken, 1 x bagage voor onder de stoel en 1 x bagage trolley van max 10 kg. Dat wou ik graag.
Ik boekte en kreeg meteen de melding Sold Out. Daarna meldde de website dat het mogelijk was om 1 extra trolley max 10 kg bij te boeken VOOR EEN DUURDER BEDRAG. Nou ja, dat moest dan maar want alleen zo’n kleine tas is wel erg weinig voor een week weg.
EN WAT BLIJKT NU: ‘priority boarding met 2 stuks cabine bagage’ is WEL GEBOEKT maar OOK DIE EXTRA DUURDERE BAGAGE.
Ik heb contact gehad met Ryanair via de chat, via de telefoon, via een klachtenformulier en de reactie is: op het moment dat er bagage (of iets anders) is bijgeboekt er geen mogelijkheid meer is om dit te annuleren!!!
Zo verdient Ryanair wel erg makkelijk geld aan mensen als ik die netjes de aanwijzingen op de website van Ryanair volgen!!

Als die extra trolley geannuleerd wordt en ik mijn geld hiervoor retour krijg want deze bagage gaat dus helemaal niet mee aan boord!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.Teunissen