Klacht: door fiber verkeerde montage word niets opgelost

op 31 juli 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

mijn schoonouders en wij wonen op 1 werf. nu hebben wij glasvezel aan laten sluiten met fiber Nederland als provider. nu is er met de montage bij aansluiting door monteur van fiber de draadjes verkeerd aan gesloten. met gevolg dat de telefoonnr. zijn verwisseld. en wij het telefoonnr. van mijn schoonouders hebben en ons nr. is continue in gesprek. ons eigenlijke nr. staan 2 bedrijven op. wij lopen hier veel inkomsten mis. wij hebben na heel veel telefoontjes met fiber dat ze het moeten oplossen. we krijgen iedere keer te horen we gaan dit doorsturen naar de technische dienst. deze moet het oppakken. ik ben nu bijna 2 weken veder en er gebeurd gewoon niets.

wij zijn helemaal niet tevreden. ik beoordeel heel slecht, spijt dat wij fiber als provider hebben gepakt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Fiber Nederland

4 maanden geleden - Beste f. mouws, Bedankt voor uw bericht. We hebben uw klacht al in behandeling genomen en zijn op dit moment de oorzaak van uw probleem aan het achterhalen. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Prawien Fiber Nederland

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 18 september 2018 om 13:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door f. mouws