Klacht: Door Corendon achtergelaten op luchthaven. Weigert de taxikosten te vergoeden.

op 09 februari 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Bij onze laatste (verre en zeer dure) vakantie zijn we op de luchthaven achtergelaten door de reisleiding, die we dus nooit gezien hebben. Na uren dolen met een klein kind hebben we zelf een taxi moeten nemen (bussen hadden we van te voren moeten boeken), een kleine 300 kilometer. Ter plekke geen enkele excuses van de reisleiding.
Ook met de excursies (drie stuks van te voren geboekt) ging van alles mis. Matige wandeltocht en een fietstocht die niet door ging omdat er geen kinderzitje aanwezig was (wel doorgegeven aan de reisleiding.
Contact met Corendon via Messenger heel moeizaam en cynisch. Ik moest thuis maar een klacht indienen.
Dat direct gedaan. Hierbij de daadwerkelijk gemaakte kosten in kaart gebracht. Na 4 weken (!) een bizarre reactie die erop neer kwam dat eht onze eigen schuld was dat wij de reisleiding niet hadden gevonden en dat het onze eigen keus was geweest een taxi te nemen (!!). Alsof wij een keuze hadden ! Ook geen enkele verantwoordelijkheid voor de excursies en ook hiervoor geen geld terug. Wel werd ons ‘uit coulance’ een korting van 50 euro geboden bij een volgende Corendon reis. Alsof wij ooit nog met Corendon gaan reizen!

Wij zijn nu genoodzaakt om met rechtsmiddelen onze kosten terug te halen. Dat gaan wij doen, tot de laatste cent.

Advies: ga nooit met Corendon op een dure reis. Ga liever met een goede maatschappij.

De gemaakte kosten terug. Excuses voor de gemaakte fouten. Excuses voor de schandalige 'klachtenafhandeling'. Nu willen wij ook extra compensatie hiervoor.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

5 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, wat een sneu verhaal. Namens Groeten van MAX neem ik graag eens contact met u op. Wellicht kunnen we u alsnog helpen met het oplossen van deze klacht! Zou u mij kunnen mailen als u dit leest? Ik hoor heel graag het hele verhaal. Hartelijke groet, Myrthe (redactie Groeten van MAX), groetenvanmax@tuvalu.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mcb1701