Klacht: Door bed zakken

op 13 augustus 2016 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Ik heb al eerder een klacht over mijn bed van beterbed gegeven op klacht.nl dit is heel goed opgelost. Maar gister is mijn man voor de vierde keer door het bed gezakt. Met als gevolg veel rugpijn. Ik heb gelijk beterbed gebeld. Mevrouw gaf aan dat ik al drie keer eerder een andere lattebodem had gehad. Dit klopt ook. Verder vroeg de mevrouw aan de telefoon oh het elke x de zelfde latten waren en hoe veel en waar de latten er uitvielen. Ze gaf mij het advies om maar zelf een nieuwe duurdere latebodem tekopen . Wat bij de basic kon dit gebeuren. Ik heb aangegeven dat ik dit niet wilde omdat wij op het moment financieel niet konden betalen. Toen heeft mevrouw een afspraak gemaakt om een nieuwe basic lattebodem te komen bezorgen. En dat deze 10 augustus bij ons bezorgt kon worden. Nu vinden ik en mijn man het heel vervelend dat hij elke keer door het bed zakt en dat we dan nog ruim anderhalve week moeten wachten voor een oplossing. Mijn man kampt met rugpijn omdat hij door het bed is gezakt ! Mijn ordernummer is 3943631 en het gaat om de lattebodem van een arilo bed.

Ik ben tevreden als u bedrijf mij hier mee in wil helpen. Zo dat mijn man niet zo lang hoef tewachten of dat mij man niet voor de vijfde keer door het bed zakt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Liienntjeeee1993