Klacht: Dood visje

op 01 augustus 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Ik heb 2weken geleden een sluierstaart gekocht bij pets place dronten en hij is 2dagen geleden overleden
Ben net in de winkel geweest om te vertellen dat ik dit niet normaal vind
Ik had geen bon dus geen regrantie. Ik werd niet geholpen. Kreeg geen nieuw visje
Pfff ik ben pissig
Wat een klant vriendelijkheid

Als ik een nieuw visje krijg
Ik vind dat ik niet vriendelijk ben geholpen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Pets Place

2 maanden geleden - Beste Sabine, Bedankt voor je melding. Wat vervelend dat je sluierstaart zo snel al is overleden! We hebben navraag gedaan bij de winkel en zij geven aan dat zij twee dagen garantie geven op de aankoop van vissen. Wanneer de vis na deze termijn overlijd, kunnen zij natuurlijk altijd nog bekijken wat hierin te doen in overleg met de klant. Het is dan echter wel van belang dat de overleden vis, of een beetje water uit het aquarium, plus het aankoopbewijs overlegd kunnen worden. Dit is in jouw geval niet gebeurd, waardoor er geen vergoeding tegenover gezet kan worden. We begrijpen dat dit heel vervelend is en willen je, ook namens de winkel, excuses hiervoor aanbieden. Met vriendelijke groet, Consumentenservice Pets Place service@petsplace.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:09 geantwoord

We hebben na aanleiding van de klacht contact opgenomen met onze vestiging in Dronten. Zij geven aan dat zij twee dagen garantie geven op de aankoop van vissen. Wanneer de vis na deze termijn overlijd, kunnen zij natuurlijk altijd nog bekijken wat hierin te doen in overleg met de klant. Het is dan echter wel van belang dat de overleden vis, of een beetje water uit het aquarium, plus het aankoopbewijs overlegd kunnen worden. Dit is in dit geval niet gebeurd, waardoor er geen vergoeding tegenover gezet kan worden.

Heeft op 03 augustus 2017 om 22:18 geantwoord

Wat een wagelijke oplossing. Het spijt me zeer maar ben geen klant meer van jullie
Als het zo moet gaan. Ga ik liever ergens anders heen.

Mvg

Alle klachten die gemeld zijn door Sabjelalall