Klacht: Donald duck

op 11 mei 2020 over Sanoma in de categorie Media

Ik heb mijn kleinzoon van 9 jaar via blad cadeau 10 nrs. Van Donald duck gegeven daarna kreeg ik een telefoontje of ik een aanbieding wil van 9 nrs. Voor €19, eerst wilde ik dat niet en na 3 telefoontjes toch gedaan, ik heb het direct betaald. Vervolgens is mijn kleinzoon verhuisd en zijn op het oude adres nog meer donald ducks aangekomen dan die 9 nrs. wat wij niet wisten vervolgens is er € 43,90 van mijn rekening afgeschreven en heb gebeld waarop ik als antwoord kreeg dat ik een abonnement had, ik heb gevraagd naar het contract maar dat hadden zij niet want die 9 nrs. zat een abonnement aan vast, hoezo?
Ik heb helemaal niets schriftelijk gedaan of ontvangen maar inmiddels heeft mijn kleinzoon van 9 jaar al 10 rekeningen ontvangen en hij of zijn moeder hebben helemaal niets besteld. Op een of andere manier zijn ze ook nog achter het nieuwe adres van mijn kleinzoon gekomen dus mijn schoondochter voelt zich echt bedreigt, ik heb al 3 brieven verstuurd 5 telefoontjes gepleegd en 3 x mail verstuurd maar het blijft maar door gaan, wat moet ik hier mee, ik heb nog nooit een fatsoenlijk antwoord gekregen aan de telefoon wordt je heel onbeschoft behandeld. Ik heb wel een mail gekregen dat het abonnement is opgezegd (heel apart ik heb het niet afgesloten maar ook niet opgezegd) maar de rekeningen blijven maar komen nu via een incassoburo, ik ga toch niet iets betalen wat ik nooit heb afgesloten. Ik vind het heel vervelend want zij hebben mijn adres niet en mijn schoondochter krijgt het als maar binnen, ik weet niet meer hoe ik hier vanaf moet komen.

Ik ben pas tevreden als de acceptgiro niet meer binnenkomen vooriets wat ik niet heb besteld.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Reactie van de melder van de klacht Bram2006

4 maanden geleden - Ik heb vernomen dat mijn klacht niet in behandeling wordt genomen , ik weet het niet meer wat ik nu nog moet doen, ik kan het gewoon niet betalen ik hoop niet dat deze klacht online wordt geplaatst er staan persoonlijke gegevens van mijn schoondochter in en dan heb ik nog een probleem erbij.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bram2006