Klacht: Domiciliering bij mijn bank van 448.78 €

op 02 augustus 2016 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Geachte,auto gehuurd in Alghero (Sardinie)van 11/06/16 t/m 25/06/16 met ref.nr.562741739
bij afhalen van de wagen werden we doorverwezen naar Viten Group
vandaag 02/08/16 ontvangen we een domiciliering bij onze bank van 448.78€. Is het mogelijk dit te specifieren aub ?
P. VAN ALBOOM
SCHOUTSTRAAT 28
B- 9041 GENT

Bij het inleveren van de wagen werd de wagen niet gecontroleerd op eventuele schade, het is gemakkelijk om nadien schade aan te rekenen zonder dat dit samen werd gecontroleerd.(als het om een schade gaat want dat kunnen we niet uitmaken op het visa-uittreksel)

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Philippe Van Alboom

11 maanden geleden - Geachte, waarom betalen wij dan dan een verzekering 'full protection is included with this booking' op deze wagen. kunnen jullie dit niet navragen in Alghero over welke schade het gaat. dit is echt geen reklame voor jullie bedrijf ! bij geen reactie hebben wij de intentie om dit op radio 2 te brengen in het programma 'de inspecteur' dinsdag ts 8u en 9u ofwel testaankoop. hopend op een positief antwoord. m vr gr P.Van Alboom

Reactie van de melder van de klacht Philippe Van Alboom

Alle klachten die gemeld zijn door Philippe Van Alboom