Klacht: Domiciliering

op 19 juni 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Ik zie net dat er 2 automatische betalingen zijn gebeurd van ayden. Maar ik heb niks besteld. Voor wat kan dit zijn.

Mvg

Gewenste Oplossing:

Uitleg over deze opdrachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 20 juni 2016 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Dorien88