Klacht: domiciliëring

op 19 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

domiciliëring ontvangen van €508,05 EERSTE betaling staat er dan nog bij!!!! Ik weet hoegenaamd niet over wat dit kan gaan. Domiciliëring zou getekend zijn op 14/04/2016. Niets werd getekend niet op papier en al zeker niet online.

Domiciliëring annuleren en een uitleg hoe ze in godsnaam aan mijn rekeningnummer zijn geraakt

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 20 mei 2016 om 08:54 geantwoord

Geachte Dasja Vergult,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 20 mei 2016 om 09:04 geantwoord

het word nog veel erger die 508 euro is voor linked in een trial voor een proefabonnement die nu voor een jaar word aangerekend. Wat ik uiteraard niet wil en linked in reageert uiteraard niet

Alle klachten die gemeld zijn door dasja vergult