Klacht: Doe iets aan jullie chauffeur

op 09 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

09-06-2016: Buschauffeur in bus 4 richting wisselaar. 15:40. Stopt niet bij een halte. Vervolgens stopt hij bij de volgende halte. Een reiziger stond in zijn zicht, dit geeft hij aan. Reiziger stapt terug naar achteren. Bus is gestopt met rijden dus de reiziger stapt naar voren. Busschauffeur geeft weer aan dat de reiziger in zijn zicht staat. Chauffeur doet de achterste deur open, maar de voorste niet voor de reiziger die in zijn zicht staat. Reiziger vraagt beleefd of de chauffeur de deur kan openen, maar dit doet hij niet. Reiziger moet via de achterdeur naar buiten.

Wanneer de chauffeur beleefd omgaat met de reizigers

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 juni 2016 om 15:31 geantwoord

Beste,

Jammer om te lezen dat je deze situatie hebt meegemaakt. Ik begrijp dat de buschauffeur bij eerdere halte niet gestopt is terwijl er wel op de stopknop is gedrukt? Begrijpelijk dat je daar van baalt. Excuses voor het ervaren ongemak! Echter is de voordeur van de bus niet bedoeld om uit te stappen, deze is bedoeld om de passagiers die bij de halte staan te wachten in te laten stappen zodat ze geen hinder ondervinden van de uitstappende passagiers. Er kan via de achterdeur uitgestapt worden.

^MR
Webcareteam Arriva