Klacht: Doden herdenking

op 04 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom heeft Ariva geen respect voor de dodenherdenking?
Is het onmogelijk om twee minuten respect te tonen ?

Gewenste Oplossing:

Vul zelf maar in

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 mei 2016 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Maarten,

Begrijp ik het goed dat de bus of trein om 20.00 uur gewoon gereden heeft? De instructie aan chauffeurs en machinisten was om, om 20.00 uur op een veilige plek te stoppen om zodoende twee minuten stilte in acht te kunnen nemen. Jammer om te lezen dat het in jouw geval niet zo gegaan is.

Wat kan is dat de verkeerssituatie dat niet toeliet, maar daar kan ik helaas niet over oordelen. We bieden je in ieder geval onze excuses aan voor deze onprettige ervaring.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door track