Klacht: Dochtertje bijna tussen deuren

op 05 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben op woensdag 5 juli om 11.53 in de bus 32 gestapt naar Geleen centrum. Bij aankomst deed de chauffeur de deur voor open maar onze deur niet. Toen er werd geroepen om de deuren open te maken. Deed ze open om mevrouw voor me open te maken en ik wilde met mijn dochtertje uitstappen. Hij maakte de deur dicht dat ik haar aan het helpen was. Heb haar snel naar binnen getrokken en gewacht tot hij de deur weer open deed. Dat we waren uitgestapt was mijn dochtertje helemaal aan het huilen… Ik vind dit onacceptabel en hoop dat meneer hierop aangesproken wordt

Mvg

Ik ben tevreden als meneer hierop aangesproken wordt en een sorry naar mijn dochtertje zou ik ook fijn vinden omdat ze helemaal in paniek was

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Mvr Kool-janssen, Wat een nare situatie heb je vandaag meegemaakt. Ik kan goed begrijpen dat je dochtertje hier erg van geschrokken is en ik ben blij dat door jouw snelle actie ze niet gewond raakte. Excuses voor de ervaren narigheid. Ik zet het graag door naar de regio, zodat de chauffeur hierop wordt aangesproken. Heb je voor mij ook de opstaphalte? Dan kan ik de juiste rit erbij zoeken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Mvr Kool-janssen

1 maand geleden - Mijn opstaphalte was past. Van heldenplein te Stein Mvg Ashley kool-janssen

Arriva

Heeft op 05 juli 2017 om 15:33 geantwoord

Beste Mvr Kool-janssen,

Dankjewel voor de aanvullende informatie. We hebben de klacht inmiddels doorgestuurd naar de teamleider zodat deze hoor en wederhoor kan toepassen met de chauffeur en dit op gepaste wijze kan afhandelen.

Ik hoop dat je dochter een beetje bekomen is van de schrik. Namens ons nogmaals oprechte excuses voor deze nare ervaring.

^SH
Webcareteam Arriva