Klacht: Dochterbedrijf

op 22 september 2017 over Ticketmaster in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

Hoe kan het zijn dat als de verkoop net 10 min gestart is, en je probeert 4 kaarten te kopen(elk vak geprobeerd, allemaal niet beschikbaar) daarna over gegaan op 2 kaarten waarbij die ook niet beschikbaar waren. Telkens kwam er te staan dat je op seatwave kaarten kon proberen te krijgen. Ik kwam er achter dat seatwave een dochterbedrijf is van ticketmaster. Ze hadden idd kaarten WEL 650 stuks! in nog geen kwartier tijd nadat de verkoop begonnen was. De kaarten begonnen echter pas bij 88 euro terwijl ze anders begonnen vanaf 32,50. Ik had heel graag zelf naar imagine dragons gewild en ze zeggen dan het waren handelaren. Srry daar geloof ik niet in iemand die ineen keer 10 kaarten kan verkopen voor meer dan 100 per stuk. Je kan per klant maar 4 kaarten halen hoe kan die persoon zo in een keer 10 kaarten verkopen. Naar mijn mening ligt ticketmaster gewoon hun klanten op omdat ze kaarten doorsluizen naar hun dochter bedrijf.

Het liefst zou ik natuurlijk zelf met mijn vrienden naar het concert kunnen, maar dat is natuurlijk niet mogelijk. Ik zou graag willen zien dat dit gewoon moeilijker mogelijk is dus of op naam, ik vind het namelijk pure oplichting dat het zelfde bedrijf alles dubbel verkoopt. En dit mag volgens mij ook gewoon niet. Ik ben zeer teleurgesteld en hoop gewoon dat mensen die wel echt willen gaan de volgende keer gewoon een kans hebben.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketmaster

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketmaster nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharmaine1992