Klacht: Docenten die niet mogen corrigeren.

op 21 maart 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Mijn klacht is niet opgelost en wil een oplossing. Geen antwoord waar ik niks aanheb.
Patricia, als onderwijsinstelling hebben jullie plichten en als jullie niet nakomen hoef ik dat ook niet te doen. Ik wil een oplossing op mijn vraag.

Ik wil graag weten hoe ik mijn huiswerk kan inzenden, want ik zie ik in de moduleruimte niet de mogelijkheid om mijn huiswerk ik te sturen. Hoofdstuk 18 van het Nederlandse boek gaat nadrukkelijk over sollicitatiebrieven en als ik daar extra ondersteuning in wil en nodig heb, vind ik dat er niet zo`n drama moet zijn, tenslotte dat is de reden dat er “docenten” zijn toch?
Vind jij het kunnen dat een Nederlandse docent mij naar mij kennissen verwijst om mijn NEDERLANDSE huiswerk te controleren? Zijn wij in omgekeerde wereld of wat?? Waarvoor betaal ik jullie. Ik verdien op zijn mijn een excuus voor de wijze waar ik behandeld en op dit moment eis ik dat. Ik ben 2 weken verder en nog steeds heb ik geen oplossing. De docent kon ik de tussentijd wel 10 brieven controleren.

Daarnaast promoten jullie dat de docenten er zijn om mij als student te helpen daar merk ik niks van terug.
Ik wil graag weten hoe ik mijn brieven die ik als oefenmateriaal heb gemaakt kan inzenden. En als jullie mij niet kunnen helpen, wil ik mijn geld voor deze module terug en ga ik opzoek naar een docent die mij wel wil helpen!

als mijn huiswerk wordt gecontroleeerd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 maand geleden - Goedemorgen Just, spijtig om te lezen dat je er zelf zo snel niet uitkomt, wij helpen je graag verder. Wanneer huiswerk wordt verzonden via de optie 'vragen over de leerstof' is het technisch niet mogelijk de inzendopgaven af te sluiten en hier de bijbehorende beoordeling aan toe te voegen. Het is daarom van belang dat je huiswerk wordt ingezonden via de reguliere wijze. De inzendopgaven zijn terug te vinden via het Leerpad óf via de optie 'Opgaven', welke je vindt in het blok Studiefaciliteiten in je Modulewerkruimte. In elke inzendopgave, oefenopgave of proefexamen is boven én onderin van de pagina de optie 'voltooien' weergegeven. Wanneer je klaar bent met het invullen van de antwoorden, kun je op deze knop drukken. Inzendopgaven zullen dan worden verzonden naar de docent, waarna deze door hem/haar zal worden beoordeeld. Bij oefenopgaven en proefexamens is hierna de modeluitwerking terug te vinden. Deze is te zien wanneer je op de pagina 'Opgaven' bij de opdracht klikt op 'beoordeling inzien'. Via deze wijze is het mogelijk om meteen na afronding in te kunnen zien hoe je het gedaan hebt en kunt waar nodig de stof nog verder oefenen. Jouw opmerking over de sollicitatiebrief zouden wij graag verder voor je uitzoeken en zullen daarom contact opnemen met de docent. Wij houden je op de hoogte. Met vriendelijke groet, Lianne LOI Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 23 maart 2017 om 11:23 geantwoord

Beste Just,

De mogelijkheid tot het stellen van een vraag is bedoeld voor extra uitleg óf het stellen van vragen over beoordelingen van oefenopgaven, inzendopgaven of het proefexamen. Het is niet de bedoeling dat oefenopgaven in het boek middels deze wijze worden ingezonden, hier zijn immers de opgaven in het Leerpad voor.
Wanneer je een oefenopgave uit het boek maakt zijn de antwoorden van deze opgaven hier tevens in terug te vinden. Het schrijven van een sollicitatiebrief komt niet terug in onze leerstof en hier zijn daarom ook geen correctierichtlijnen voor. Het maken van extra curriculum staan wij uiteraard volledig achter, maar je kunt zonder overeenstemming hiervan een docent niet verplichten dit te beoordelen. De docent staat daarom in deze situatie in haar recht te doen besluiten jouw brief niet na te kijken.

Lianne
LOI Webcare