Klacht: 2 X AFSCHRIJVING VOOR EVEN KIJKEN OP DE SITA VAN BEAUVITA

Jogaa op 07 augustus 2014 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op de site van Beauvita Vitamin builer even zitten zoeken omdat ik nieuwsgierig was. Ik wilde kijken hoe het proces verliep en zonder het te beseffen dat ik iets besteld zou hebben kreeg ik van de bank een aankondiging dat er 2 x een SEPA afschrijving van € 6,95 zou gebeuren. Dit laten stoppen. Kreeg toch een pakketje, dat ligt klaar voor terugzending maar er staat geen afzender op het pakket. Ook het adres van Docdata staat niet op de afschrijving. Ik kan ze dus niets laten weten en wacht maar af. Ze kunnen het pakje terugkrijgen, maar ik betaal niets. Ik hoef ook geen herhaalzendingen, als dat wellicht in de algemene voorwaarden staat.

Als ik niets meer hoor, of het pakketje kan terugzenden aan de afzender.

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 07 augustus 2014 om 09:07 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.

Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door