Klacht: Stopzetting

op 31 januari 2019 over Dizzle in de categorie Bord- en kaartspellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb telefonisch toestemming gegeven om een exemplaar van Dizzle op te sturen. Maar hier was ik niet tevreden over dus heb ik de herroepingsbrief teruggezonden zodat ze me geen abonnement konden geven. Nu blijf ik puzzelboeken en rekening krijgen van Dizzle. Ik heb met hun reeds contact opgenomen maar ze beweren die brief nooit te hebben aangekregen. Maar nu moet ik wel elke keer € 15 betalen en als ik dit niet toe krijg ik brieven van een incassobureau waardoor het budget enkel oploopt.
Kan u mij helpen met dit allemaal de annuleren?

Gewenste Oplossing:

Stopzetting abonnement en betalingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dizzle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dizzle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CarolineDH