Klacht: opzeggen abonnement

op 05 juli 2019 over Dizzle in de categorie Bord- en kaartspellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen de puzzelboekjes toegestuurd,de vorige keer heb ik een mail gestuurd tot opzegging maar het gaat alleen maar tegen betaling, er staat ook een verkeerde naam op de rekening er staat mevrouw van den Bulck terwijl het mevrouw De Bie moet zijn

Gewenste Oplossing:

stopzetten abonnement en geen puzzelboekjes meer, verwijderen van alle persoonlijke gegevens uit hun klantenbestand

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dizzle

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dizzle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Christel 1973