Klacht: opsturen van jaarabonnement

op 29 december 2018 over Dizzle in de categorie Bord- en kaartspellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg per post een pakket van Dizzle met een puzzelboek. Wij hadden zogenaamd een telefonische afspraak om een jaarabonnement af te sluiten. Wij hadden helemaal geen telefonische afspraak gemaakt. Bijgevolg hadden we helemaal geen bestelling geplaatst. Ik heb per email het zogezegde bestelde jaarabonnement opgezegd. Dit heeft de firma Dizzle bevestigd.
Nu worden wij verplicht om een betaling van het gekregen boekje te verrichten. Daar ben ik ook niet mee akkoord. Ik heb het boekje per post opgestuurd.

Ik stel mij de vraag of dit in Nederland geen verboden praktijken zijn. Dit is pure oplichting. De firma gebruikt listige kunstgrepen om geld dat hun niet toebehoort te eigenen.

Ik begrijp niet goed dat de Nederlandse staat dit toelaat.

Gewenste Oplossing:

Een onderzoek naar de praktijken van deze firma ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dizzle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dizzle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gollem