Klacht: Oplichterij

op 07 november 2019 over Dizzle in de categorie Bord- en kaartspellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mij hebben ze via telefoon dit aangesmeerd voor een jaar, waar ze mij via telefoon niks van hebben gezegd.. Ik heb de laatste tijd genoeg miserie aan mijn hoofd gehad en nu krijg ik een nieuwe aangestuurd. Heb hiervoor gebeld en kan het niet opzeggen tot augustus 2020.. Ik weiger hiervoor een jaar lang te betalen voor iets wat het totaal niet waard is.. volgens hun kan ik dit pas opzeggen van zodra ik in schuldbemiddeling zit, wat ik absurd vind…
Help mij hierbij van deze oplichting…

Gewenste Oplossing:

Als dit meteen opgezegd kan worden en ik hiervoor geen jaar moet betalen..

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dizzle

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dizzle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sleepless93