Klacht: Ongewenst jaarabonnement

op 28 december 2018 over Dizzle in de categorie Bord- en kaartspellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd enkele maanden geleden gocontacteerd voor een proefexemplaar van een kidspuzzleboek. Ik was oo de hoogte dat als ik geen verdere nummers wou ontvangen dat ik binnen de 14 dagen moest opzeggen. Ik heb een aantal keer proberen bellen, maar aangezien ik zelf ook tijdens kantooruren werk, geraakte ik niet binnen en Voorbik het wist waren de 14 dagen voorbij. Nu had ik gehoopt dit alsnog te kunnen opzeggen zoals dat bij meeste diensten wel gaat. Maar werd geinformeerd dat ik niet tijdig had opgezegd en nu vasthang aan een jaarabonnement tot oktober 2019 voor boeken waar mijn 3 jarige toch veel te klein voor is.

Gewenste Oplossing:

Het abonnement direct stoogezet kan worden. Ik wens de volgende nummers niet langer te ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dizzle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dizzle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SylCo