Klacht: Onaanvaardbare oplichterij

op 25 april 2019 over Dizzle in de categorie Bord- en kaartspellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd gebeld op mijn werk, ik heb het duidelijk gemaakt dat ik het druk had en niet kon praten. Toch bleven ze praten en om er van af te zijn zei ik maar ja. Ik heb de eerste exemplaar gekregen, ik heb ook een mail gestuurd voor de opzegging van het abonnement maar volgens Dizzle was het te laat. Ik zat vast aan een abonnement dat ik totaal niet wou. Na 1 week als de factuur niet betaald werden kreeg ik al 90€ elke keer van de incasso te betalen. Belachelijk dit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil geen enkel cent meer betalen aan die oplichters. Er moet iets aan gedaan worden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dizzle

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dizzle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoanaSilva96