Klacht: ik heb dit nooit gevraagd of iets over gehoord telefoninsch , ik wil dizzle niet

op 31 mei 2019 over Dizzle in de categorie Bord- en kaartspellen

ik kreeg op 21 mei 2019 een brief dat ik klant ben en ik tegen 14 mei het bedrag van 5,95 euro al moest hebben betaald voor dizzle kids dan no,terwijl ik 50 jaar ben en helemaal geen kinderen heb, ik moest dat bedrag overschrijven op rek nummer BE61 3630 9153 6617 binnen de 8 dagen !!!!! met als factuurnummer 3201227419 , bij deze heb ik dit dan ook niet betaald ,ik kon mij zonder moeite ook uitloggen en zou van hen niks meer horen,niks is minder waar,je kan je helemaal niet uitloggen of deze smeerlapperij opzeggen ,wanneer u dit doet komt u plots uit op pay pal , iets wat ik al helemaal niet heb ,ik doe niet aan homebanking en heb enkel een prepaidkaart of het is via een gewone overschrijving , hun tel num is 03 8081025 , ik heb getelefoneerd en al wat ik te horen kreeg waren nog stommere tijden van contact maken met iemand ginder, ik kon altijd meer te weten komen via door contact op te nemen met klantenservice@dizzle-kids.be , als ik dit doe kan je kiezen tussen heel veel boekjes,wat ik natuurlijk ook niet heb gedaan ,ik weiger dit gewoon te betalen ,ik zou dit elke maand krijgen , dan schrijven ze dat ze dan HET VOLGENDE !!!!! LADING DIZZLE FUN !!!! gaan opsturen . een lading dan nog , ik heb zelf een klantnummer!!!! 3100409419 en dan staat er betalingsherinnering voor factuur 3201227419 en omschrijving betaling 3201227419 en het is nog hetzelfde nummer ook , dit is toch pure oplichting ????? aub ,wat moet ik nu doen ??? een aangetekend schrijven opsturen ,maar ik heb ook 2 adressen,als ik naar die klantenservice ga , in elk geval ,betaal ik dit niet ,ik heb gezien dat heel veel mensen al in het zak werden gezet en hoe zijn zij ervan afgeraakt ,dit is een schande , ik ben een invalide met 1065 euro per maand en moet dit nu nog maandelijks betalen ??? nee , o nee , maar wat is nu het beste wat ik kan doen ,zodat ik hiervan verlost geraak , aub ik vraag het het u ,aub kunnen jullie mij raad geven ? mijn mail adres is claudiaverroye@outlook.com , alvast heel hartelijk bedankt en hopend op een spoedig antw ,ps: ik heb geen iphone of smart ,enkel een gewone gsm en een laptop ,mijn gsm nummer is 0497 530220 , mvg claudia verroye uit poperinge ( west- vlaanderen , belgie )

ik zal dolblij zijn als jullie mij kunnen helpen om hiervan af te geraken ,anders ga ik het zowiezo aangetekend proberen ,als ik het juiste adres vind , en zeker met jullie hulp ,aub aub erbij , claudia verroye

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dizzle

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dizzle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door katten snorharen