Klacht: Boete

op 06 oktober 2019 over Dizzle in de categorie Bord- en kaartspellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
Vindt ik heel erg , zagen om klant te worden en ja zeggen ze is heel gemakkelijk op te zeggen. Maar nu zit ik bijna jaar aan vast. In de 14 dagen hier familiale omstandigheden vergeten op zeggen. Geen uitweg meer mevrouw u blijft jaar klant ze hebben het dan uiteindelijk 3 maand ingekort. Maar toch wel rampzalig veel geld voor zo boekje en was dan vergeten betalen. Van eerste keer boete 80 euro dit is echt meer of erover…..

Gewenste Oplossing:

Mocht ik het nu nog kunnen stopzetten. Ik lees op sommige pagina's ze eigenlijk niks kunnen maken ik heb niks getekend. Een stem kan iedereen zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dizzle

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dizzle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine1979