Klacht: betaling via trivion aan Dizzle

op 15 november 2019 over Dizzle in de categorie Bord- en kaartspellen

Ik ben vorig jaar tijdens mijn verlof opgebeld om een gratis puzzelboekje van dizzle te ontvangen de telefoon was redelijk agressief en om er vanaf te zijn heb ik hoe stom kon ik zij ingestemd met de gratis exemplaar.
Toen de boekjes en betalingen begonnen binnen te komen heb ik contact met Dizzle opgenomen om te melden dat ik geen interesse had in hun boekjes maar daar zei mevrouw Petra Philips doodleuk dat ik daar een jaar aan vast ging. Ik heb dan maar iedere maand tegen mijn gedacht betaald en gezegd dat ik dit wilde stop zetten zodra dit mogelijk was!
Ondertussen zijn mijn nu ondertussen ex vriend en ik uit elkaar gegaan en heb ik zeker niet meer aan Dizzle gedacht.
Mijn ex vriend doet mijn post niet open en stuurt hem ook niet door naar mij . Nu is er mij een betaling via Trivion gedaan en moet ik 180€ betalen. Ik heb dan maar terug contact met Petra Philips opgenomen en daar kreeg ik te horen dat ik dit moet betalen !n Ik voel mij zo in het zak gezet !!!!

als ik volledig van die betaling en Dizzle verlost ben

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dizzle

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dizzle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De Greve Lynn