Klacht: annulering

op 01 maart 2019 over Dizzle in de categorie Bord- en kaartspellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben telefonisch door dizzle gecontacteerd en heb toegezegd.
Na ontvangst eerste boekjes wilde ik opzeggen dit kon via mail of aangetekend schrijven.
Ik heb dit via mail gedaan.
Daar er een foutje in het verzendingsadres was is mijn mail binnen veertien dagen niet toegekomen.
Daarom zeggen zij dat ik nu met een kost van 16€ per maand een heel jaar aan mijn been heb, kan dat zomaar?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik niet meer 16€ per maand moet betalen en geen boekjes meer krijg.
16€ vind ik veel geld, dit zijn 5 broden ze vragen wel veel geld, ik voel me bestolen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dizzle

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dizzle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door irisdewolf