Klacht: diversen klachten

op 02 augustus 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Verblijf Hotel Enschede van 28-7 t/m 31-7-2016.
Wij hebben diversen klachten m.b.t. ons verblijf in bovengenoemde periode.
De eerste dag was het water van de douche niet warm en het water uit de douchekop werd afwisselend warm en koud.
De TV gaf regelmatig storing waardoor een film kijken ons geduld zeer op de proef stelde.
De koffiebekers waren te groot voor het koffiezetapparaat deze moest je er schuin onder zetten.
Na aankomt de tweede dag na het ontbijt stond onze kamerdeur wagenwijd open met een deurstopper. De twintig minuten die wij in onze kamer waren hebben we niemand van het personeel gezien. Al onze prive spullen (iphone, laptop enz….) lagen open en bloot, we hebben zelf een kamermeisje gezocht en zei heeft de kamer gesloten vervolgens ging het brandalarm af en diende we het gebouw z.s.m. te verlaten. Beneden in de hal was er niemand van het personeel achter de balie aanwezig en wisten we ook niet of het echt was. De draaideur naar buiten werkte ook niet en er was niemand die instructies gaf.
Bij het ontbijt was op twee ochtenden het koffiezetapparaat kapot gevolg lange rijen bij de koffie. De koffiekopjes en glazen werden niet op tijd bijgevuld.

We begrijpen dat er startproblemen zijn in een nieuw hotel maar dit waren er wel heel veel.
Onze minivakantie waren hierdoor niet prettig.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gert-Jan Langhorst