Klacht: Diversen

op 27 april 2017 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

2015 bril gekocht bij Eye love in Zoetermeer lijnbaan . Lieve eigenaar en schoondochter. Maar op advies moest ik multifocaal . De bril was gemaakt en toen ik hem op leek ik of ik bijziend was . Kon er niet aan wennen maar volgens de opticien kwam dit omdat ik dit gewend was . Heb de glazen om laten zetten naar normaal + 2.3 maar dat was niet de bedoeling want ik wou een bril voor lezen en kijken naar de TV. Vervolgens naar een klacht door verwezen door Eye Love naar Oosterheem een filiaal van Eye Love dit wijf sorry voor de verwoordigen wat echt een bitch . Ja zegt u komt met een klacht van 2015 wat wilt hier ga ik geen energie meer insteken. Dus met andere woorden ….. af. Ik moet wel zeggen dat Eye Love op het hoofdkantoor een lieve Dame in dienst heeft die mij nog een kans af in Nootdorp maar daar had ik geen zin meer in. Dus Complimenten voor deze dame en de rest vul het maar in.

Contact met het hoofdkantoor

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

EYelove

Heeft op 01 mei 2017 om 14:26 geantwoord

Geachte heer van Etten,

Wij hebben op 28-04-2017 en op 05-01-2017 meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen wat helaas niet is gelukt.

U geeft aan, dat de bril van 2015 nog steeds niet fijn kijkt. Normaal gesproken geven wij 30 dagen garantie op zichtklachten, maar mijn collega heeft voor u toch nog een afspraak ingepland met de opticien. Deze afspraak heeft u zelf afgezegd, maar het aanbod voor de afspraak blijft staan. Hiervoor mag u altijd contact met ons opnemen op tel: 073-80 000 10.

Vertrouwende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Etten