Klacht: Diverse vage afboekingen

op 26 september 2017 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Nu ik eindelijk wat inzicht krijg in mijn betalingen zie ik van 2015-deze maand diverse afboekingen van Vesta Payment op mijn rekening. Steeds met de code GT wat staat voor internet bankieren. Ik, als rekeninghouder, ben de enige die kan internet bankieren van mijn rekening. Ik heb hen nooit opdracht gegeven, ik ben bij met betalingen voor Vodafone en het gaat om een bedrag van bijna 800,-.
De ING gaat een onderzoek instellen op mijn rekening omdat het een incasso is die door hen als GT geboekt wordt, deze kan ik dus niet storneren.

Als zij aan kunnen tonen voor alle 12 afboekingen voor welk bedrijf dat is en of zij hiervoor de opdracht van dat bedrijf hebben gekregen.
Dat zij aangeven hoe het kan dat zij met de code GT afboeken van mijn (en wellicht alle) rekening(en).
Het volledige bedrag terug, indien onrechtmatig verkregen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door IVreugd