Klacht: DIVERSE MALEN STORING

op 29 april 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

SINDS HALF MAART GLASVEZEL VIA CAIWAY, MAAR SPIJT VAN IN ANDERE HALVE MAAND 3X STORING GEHAD DE EERSTE KEER STORING VAN HALF UUR 2 DAGEN ERNA DE HALVE AVOND GEEN TV TELEFOON EN INTERNET EN AFGELOPEN WEEK WEER STORING VAN HALF UUR. IEDERE KEER MELDING VAN GEMAAKT MAAR EEN OPLOSSING KOMT ER NIET! ER WORDT EEN MAIL GESTUURD WAT TE DOEN ALS HET WEER GEBEURD EN HET ZIJN BEGINNERSKLACHTEN KRIJGEN WE TE HOREN, JA DAAAG DAAR BETALEN WE NIET VOOR BIJ CANAL DIGITAAL BETAALDE WE DE HELFT VAN WAT NU BETALEN EN HADDEN WE GEEN STORING NU IS MIJN GEDULD OP, EN WORDT MIJ VERTELD WAT HET PROBLEEM OORZAAK IS EN ANDERS GA IK HET HOGER OPZOEKEN, GEDULD IS OP!

NERGENS OVER

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte meneermevrouw Onstenk,Erg jammer te horen dat u dit zo heeft ervaren. Gaan deze storingen over het wegvallen van het internet, de TV en telefonie volledig? Als ik in het systeem kijk zie ik enkel een melding over blokkerig beeld via de televisie, welke hersteld moet zijn gezien de notitie geplaatst op 28 april.Kunt u mij precies vertellen welke storingen u ervaart op uw diensten? Valt het internet volledig weg bijvoorbeeld en zo ja, wat staat er momenteel aangesloten op de eerste poort van het WiFi modem (niet de TV-kastjes)? En gaat het nog steeds om blokkerig beeld op de televisie?Ik wacht uw reactie af en hoop u spoedig een goede oplossing te kunnen bieden.Met vriendelijke groeten, Sinem Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht SILVIA ONSTENK

4 maanden geleden - Ik heb de klachten al diverse malen doorgeven tijdstippen data enz blijf niet aan de gang als jullie de klachten niet serieus nemen ben ik er wel klaar mee

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Onstenk,We nemen de klacht zeker serieus, vandaar dat mijn collega vroeg wat er nu nog precies speelt. De eerder gemelde problemen kwamen door een centrale storing die verholpen is (hier hebben mijn collega's je 28-4 over gemaild). Hierna zie ik geen contact meer met ons. Mochten de problemen dus nog spelen, dan hebben we iets meer informatie nodig om dit op te kunnen lossen. U kunt reageren op de eerder gestelde vragen via dit platform, of u kunt even contact met ons opnemen via WhatsApp of live chat als u dat makkelijker vindt. We kijken dan graag met u mee naar een oplossing.Met vriendelijke groet,Brian Caiway Webcare Team

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 16 mei 2020 om 14:53 geantwoord

Heeft op 18 mei 2020 om 08:06 geantwoord

U geeft aan dat u van mijn reactie heeft gehad die heeft u wel gehad maar caywai is met andere dingen bezig in plaats van storing oplossen

Alle klachten die gemeld zijn door SILVIA ONSTENK