Klacht: dit NLEx bedrijf heeft van ons verslagen!

op 28 oktober 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Geachte heer/mevrouw

dit NLEx bedrijf heeft me verslagen!

ik heb een jaar contract getekend TV 1 alles een pakket Met NLEx
Binnenlandse en buitenlandse telefoongesprekken zijn onbeperkt
Ik heb een brief ontvangen van dit bedrijf dat ik moet telefoonrekening betaling

Ik wil uit dit bedrijf komen, maar NLWx varagen 640 euro boete
Van mij…Dus ze willen dat ik het geld moet betalen

of ik een jaar in dit bedrijf blijven en dan Ik zal geld oneerlijk betalen voor een jaarspelen?

NLEx Aanmelddatum: 19-08-2017

[email protected]
tel:0648023807

let op:
0.sevim is van mij man ik woon ook deze adres

dit bedrijf heeft mij de belofte gegeven
Binnenlandse en buitenlandse telefoongesprekken zijn onbeperkt te zijn zoo staat in contract

in de woorden die zij gaven

of hun niet vragen aan mij geldt boete

dan Ik ga naar een ander bedrijf

help me alsjeblieft of vertel me alsjeblieft wie mij zal helpen

Alvast bedankt voor uw interesse! A.altintas sevim

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 31 oktober 2017 om 13:21 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij geven u graag meer uitleg.

U kunt bij ons belbundels aanvragen, aan deze belbundels zijn voorwaarden verbonden. Dit vindt u via https://www.nle.nl/alles-in-1/bellen (klik op ‘Lees meer’ bij één van de belbundels).

Bij de belbundels hanteert NLEx een Fair Use Policy, dit gebeurt bij de meeste telecomproviders. Dit betekent dat u voor een bepaald bedrag of een aantal belminuten kunt bellen binnen de desbetreffende belbundel. Wanneer u 80% heeft verbruikt van uw bundel, ontvangt u een e-mail.

Wij attenderen u erop dat NLEx enkele maanden geleden de Fair Use Policy-grenzen heeft verhoogd. Waar normaal werd gerekend met vijfmaal het gemiddelde verbruik, rekent NLEx nu met vijftienmaal het gemiddelde verbruik. De grenzen zijn erg versoepeld.

Wanneer u de volledige bundel heeft verbruikt, ontvangt u van NLEx een e-mail dat de kosten per gesprek in rekening zullen worden gebracht. Dit bericht ontving u op 19 oktober 2017.

Wij vinden het jammer om te horen dat u hierover ontevreden bent, maar wij hanteren de algemene voorwaarden van het alles-in-1-contract. Wij zien dan ook geen reden om u een kosteloze overstap aan te bieden.

NLEx Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door ozcan adile