Klacht: Dit is nu een half jaar bezig!

op 16 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Beste team Wehkamp,
4 december 2015 hebben wij bij jullie sinterklaasaankopen gedaan voor onze dochter.
Op het moment kwamen wij niet op jullie betalingbevestigingspagina en na 3 kwartier bij jullie in de wacht te hebben gestaan heeft een medewerker van jullie klantenservice de bestelling handmatig doorgevoerd , omdat jullie de betaling toch wel hadden ontvangen. Het bleek een idealstoring te zijn. Netjes bezorgd, de dag erna, kregen wij alle producten 2x binnen.

De producten zouden weer opgehaald worden door een ophaaldienst van jullie. In dit gesprek heb ik duidelijk aangegeven dat de pakjes opgehaald konden worden op mijn woonadres inplaats van mijn werkadres. 3 maanden later na vele betalingsherinneringen ontvangen te hebben, 3 keer op het verkeerde adres de pakjes opgeprobeerd te halen, twee keer een halve dag thuis moeten blijven voor niets omdat er toch geen ophaaldienst kwam opdagen, is het jullie de 6e keer toch gelukt ons huis te vinden en heeft deze aardige man wat papieren achtergelaten als bewijs dat de pakjes door hem zijn meegenomen.

Nu 6 maanden later ontvang ik nog zeker om de week een betalingsherinnering van jullie waarin staat dat als ik binnen bepaalde tijd niet betaal er stappen worden genomen. In die 5 maanden heb ik er zeker 3 tot 4 belbundels er doorheen gejaagd door de wachttijden voor de klantenservice en de gesprekken. En na de vele ergenissen toch heel veel aardige klantenservice medewerkers aan de telefoon gehad, die het allemaal zo naar voor ons vinden en nog serieus denken dat wij een tegoedbon van €10,- willen die wij bij jullie kunnen besteden.

Ik denk dat er bij jullie een ernstig communicatieprobleem is tussen alle afdelingen waardoor ik als klant, en ik denk vele andere, de dupe ben. Ik ben het zo zat, doordat alles door jullie begrepen word maar 0,0 actie word ondernomen.

Op z’n minst verwacht ik wel dat al mijn belminuten die ik verbruikt heb door jullie vergoed worden. Het bedrag op onze rekening storten mag uiteraard of doe dit dan met een bon van een andere grote kledingwinkel waar ik als klant wèl serieus genomen word!

Dit allemaal per direct stopt er er door jullie nagedacht word over een tegoedkoming.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 16 mei 2016 om 17:09 geantwoord

Goedemiddag,

Wat een ontzettend vervelende situatie wat betreft deze facturen naar aanleiding van het vermiste pakket.
Op basis van deze klacht hebben wij het doorgezet naar een andere afdeling, welke de facturen gecorrigeerd heeft.

De incassokosten die erbij gekomen waren zijn van de factuur afgehaald.

Mijn excuses voro het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Kellyklijnsmit