Klacht: Dit bedrijf is om te HUILEN

op 02 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb nog nooit in me hele leven zo een slecht bedrijf meegemaakt als Dynalogic. Mijn telefoon heeft een fabrieksfout waardoor ik gedwongen was om mijn toestel op te moeten sturen naar de verzekering. Omdat ik vervangend toestel service heb kon ik niet via Vodafone mijn toestel opsturen. Op maandag 27- 5 heb ik een afspraak gemaakt voor Dinsdag 28-5 19:00 – 22:00 uur. Ik kreeg een smsje dat de koerier om 22:40 zou aankomen. Ik vond het raar maar ik was al aan het wachten dus dan konden die 40 minuten er ook nog wel bij. De koerier is uiteindelijk nooit komen opdagen. Volgende dag gelijk om 8 uur aan de telefoon gehangen en het enige wat ik kreeg was: Sorry dat u geen smsje heeft gekregen dat hij niet meer zou komen maar we hebben de koerier teruggeroepen omdat hij anders na 23:00 uur aan zou komen. We kunnen voor vandaag geen afspraak meer maken maar wel voor Donderdag 30-5 08:00-11:00 uur. Gezien niemand mij verder kon helpen was ik gedwongen om dit te accepteren. Ik heb op donderdag tot 11:00 uur gewacht, en eindelijk kwam de koerier om 11:30 uur aan. Hij gaf me een koffer, vroeg om me toestel en zei: Oke u krijgt een e-mail als het toestel klaar is, maar ik moet nu gaan want ik sta dubbel op de gracht en ik ben al buiten mijn levertijd, en voor ik iets kon zeggen was hij weg. Ik die koffer uitpakken en kwam er achter dat het leentoestel niet voldoet aan de voorwaarde gezien mijn simkaart te klein is. Ik gelijk bellen met de klanten service en kreeg het volgende: Het spijt ons de koerier had dit moeten regelen, we gaan de simkaart houder naar u toesturen vandaag of morgen, u hoeft niet thuis te zijn want het wordt via de post gestuurd. U krijgt een track & trace zodat u de koerier kan volgen. Op Vrijdag 1 Juli telefonisch weer contact gehad met Dynalogic gezien ik geen track & trace konden vinden. Het antwoordt wat ik kreeg was: De order was nooit bij ons binnengekomen, excuses, we zullen het morgen 08:00-11:00 uur naar u toesturen. (Onderhand had ik al 2 klachten gestuurd naar Dynalogic) Met een supervisor kon ik niet praten, en als ik door dramde werd de verbinding verbroken. En dan nu, zijn we op Zaterdag 2-7 met weer geen email van ze met een track & trace. Net gebeld en het volgende te horen gekregen: De onderdelen zijn nog niet binnen bij ons, dus we kunnen het pas maandag 08:00-11:00 uur leveren…
Dit kan toch niet? Ben naar Vodafone geweest en heb officieel een klacht ingediend maar zij kunnen ook niks voor me betekenen. Ik heb zoveel spijt dat ik een telefoon verzekering heb met Dynalogic als koerier, echt.. en als ik op Facebook kijk lees ik alleen maar meer slechte recenties over dit bedrijf omdat ze ook leveren voor Wehkamp, Bol.com, Coolblue en ga zo maar door.
Mooiste gaat nog komen want mijn toestel moet ook nog terug komen.. ben heel benieuwd hoe dat gaat aflopen.
To be continued.. ‪#‎PeterRdeVries‬ ‪#‎TrosRadar‬ ‪#‎SBSopgelicht‬ I need u guys!!!

Ik ben tevreden als ik gecompenseerd word hoeft geen geld te zijn, maar ik wil gecompenseerd worden omdat ik al ruim 10 euro kwijt ben aan de klantenservice, ik wil mijn leentoestel terug. Maar het allerliefste wil ik gewoon me telefoon terug!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Dynalogic

10 maanden geleden - Geachte mevr. Versluis, Allereerst onze welgemeende excuses voor al het ongemak. Ik zie inderdaad dat er meerdere keren iets is misgegaan met uw afspraken. Ik zie aan de hand van uw gegevens dat bij de eerste afspraak, de koerier niet is komen opdagen omdat deze erg veel vertraging had opgelopen. Hij zou, als de afspraak was doorgegaan, pas na 23:00 bij u aanwezig zijn geweest. Na overleg met zijn leidinggevende, hebben zij besloten deze afspraak te annuleren. Ik ben het met u eens dat mijn collega’s u beter hadden kunnen informeren! Uw klacht is dan ook doorgezet naar de klantenservice om er zorg voor te dragen dat dit in de toekomst niet nog een keer voor zal komen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u tegenstrijdige informatie van ons ontvangt. Onze welgemeende excuses hiervoor! Ook heb ik een melding gemaakt bij de desbetreffende leidinggevende van de koerier van de 2e afspraak. Hij had inderdaad even met u kunnen nakijken of het leentoestel voor u direct bruikbaar was. Zaterdag 2-7-2016 heeft u het pakketje niet ontvangen omdat Dynalogic dit onderdeel niet had ontvangen van de leverancier. Ook hier ben ik van mening dat mijn collega’s u hiervan op de hoogte hadden moeten houden! Uiteindelijk heeft u op 4-7-2016 het onderdeel mogen ontvangen en op 8-7-2016 uw gerepareerde toestel ontvangen. Dit alles is natuurlijk een heel vervelende situatie voor u geweest. Ik hoop wel dat we u misschien in de toekomst mogen bewijzen dat het wel in 1 keer goed kan gaan. We doen er alles aan om onze processen en de klantenbelevenis te optimaliseren. Ondanks alles wil ik u toch nog een prettige dag wensen! Met vriendelijke groet, Kira WeCare Dynalogic

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 09:26 geantwoord

Geachte mevr. Versluis,

Ondanks alles wil ik u toch nog een prettige dag wensen!

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door NAHYV