Klacht: Dit bedrijf is niet menselijk en doet wat het wil

op 29 mei 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Hallo
Ik betaal sl maanden mijn schuld af met 250€ per maand.
Soms iets later maar ik betaal iedere maand
Komen ze dan aan dat de betallingsregeling is opgeschort.
En gaan naar mijn werkgever ik doe mij best om alles te betalen maar soms iets later
Ik heb ze gebeld en dan doen ze zo onbeschoft niet normaal eerlijk wordt je zo behandelt als hardt werkend persoon

Bij normaale oplosding

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

5 maanden geleden - Geachte heer Van Wegberg, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 20 juni 2017 om 13:14 geantwoord