Klacht: display stella fiets

op 09 februari 2018 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Mijn display geeft elke keer storing of de bediening als ik de bedienings-knop in druk dan licht het display even op.De ene keer als ik het dan weer in druk gaat hij wel aan en de andere keer moet ik hem nog een keer in drukken.Dus ik weet niet of het in het display zit of in de bediening.Ik heb contact met stella daar over gehad maar ze konden alleen een monteur langs sturen en daar zaten wel kosten aan maar ze wisten niet wat dat ging kosten en dat ik belden was hij net uit de garantie zeiden ze. Dus ik even goed een afspraak met ze gemaakt omdat andere fietsenmakers hem niet mogen repareren maar mijn fiets had na dat ik had gebeld voor een afspraak in de zon gestaan en toen deed hij het weer en ik weer gebeld met ze en vroegen ze heeft u in de regen gefietst en ja hier in nederland regent het vaak nu dan is dat het probleem dan moet u er plastiek zakjes over doen.Wat een goed opposing maar het probleem blijft het zelfde de ene keer staat hij niet in storing en heb ik gewoon ondersteuning en de andere keer weer niet maar ik kan niet zonder ondersteuning ik hoop dat u mijn kan helpen

Als mijn fiets weer zonder problemen aan gaat en ik niet bang hoef te zijn als ik na de winkel ga dat ik niet thuis kom Ik kan helaas de foto niet toevoegen.

groet paula

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 09 februari 2018 om 17:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door dwergpincher