Klacht: Disneyland Parijs via VakantieVeilingen…

op 25 juli 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Halverwege Mei 2017 een veiling gewonnen van VakantieVeilingen. Het betrof een dagtocht richting Disneyland Parijs, voor een spotprijs.

Mijn gewonnen veiling meteen betaald en een boeking gemaakt voor 19/7/2017. Echter, enkele dagen voor vertrek zie ik tot mijn verbazing dat de reis verzet is naar 26/7/2017 zonder hier van op de hoogte te zijn gesteld. Al met al een vreemde gang van zaken.

Na veel gebel en enkele mailtjes, bleek er op die datum geen bus te rijden en was daarom onze dagtocht verplaatst naar 26/7/2017. Gelukkig viel deze dag nog in onze vakantie.

Nieuwe boekingsformulieren ontvangen met de datum 26/7/2017.

Nu we in principe een kleine dag voor vertrek zitten nog steeds geen bevestiging gehad hoe laat de bus in Breda gaat vertrekken.

Vanmiddag ga ik een laatste poging wagen om info te verkrijgen over onze dagtocht, maar inmiddels heeft mijn vertrouwen in dit bedrijf een flinke deuk opgelopen.

Citytijger, nooit meer…!!

Gewenste Oplossing:

Graag horen wij spoedig of onze dagtocht doorgang vindt en hoe laat wij worden verwacht op het opstappunt...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

Reactie van de melder van de klacht Tony van Doren

2 maanden geleden - Inmiddels contact gehad met Citytijger en eindelijk onze instapkaarten en reisbescheiden per mail ontvangen. Het blijft mijn inziens een vreemde gang van zaken om zelf achter deze gegevens aan te moeten bellen en mailen... Ik mag hopen dat hiermee alle ellende van de baan is en we (hopelijk) morgen van een leuke dag Disneyland kunnen gaan genieten. Wordt vervolgd...!!

Reactie van de melder van de klacht Tony van Doren

2 maanden geleden - Inmiddels al weer even terug van onze dagtocht naar Disneyland Parijs. Met heel wat administratieve rompslomp van te voren, is onze dagtocht bijzonder goed verlopen. De bus was keurig op tijd in Breda en hadden een keurige chauffeur en prima bus. Na wat vertraging rondom Parijs nog keurig op tijd bij het park en ook de toegangskaarten waren snel bij de rechthebbenden. Om 20.15 uur zouden we de terugreis aanvaarden, en via Parijs richting Breda vertrekken. Na een tussenstop in België weer keurig op tijd bij onze auto... Na een fijne dag in Disneyland Parijs moe maar voldaan in onze bedjes. Citytijger, ik had er weinig vertrouwen in, maar aan de dagtocht zelf geen op- of aanmerkingen. We hebben het leuk gehad...!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tony van Doren