Mijn Klacht:
maandag met kindpas naar de winkel gereden om kleding voor mijn zoontje te kopen, helaas… doordat activatie nog niet was doorgevoerd kon ik niet geholpen worden, echter ik mocht wel alvast wat kleding uitzoeken/ reserveren. ik de volgende dag bellen om te vragen of het al mogelijk was om de pas te gebruiken en het antwoord was nee, maar ze konden naar het hoofdkantoor bellen om het administratief te regelen zodat ik alsnog de gereserveerde kleding mee kon krijgen.
daar aangekomen kreeg ik te horen dat het hoofdkantoor tot 16.30 open was, dus ik was te laat!!
plotseling stond een andere klant in de winkel met de medeling dat zij gebeld is om haar reservering met kindpas op te halen…hmmmm.
oke zij kreeg ook te horen dat het hoofdkantoor ook al gesloten was, maar na een telefoontje van de kassier naar de leiding, mochten wij de spullen mee nemen met achterlating van ons kindpas…
Nadat de andere klant werd geholpen, was ik aan de beurt..dacht ik dussss…maar ik mocht de spullen niet meekrijgen omdat de andere klant op GOED VERTROUWEN was geholpen….werd mij megedeeld. op dat moment kon ik mijn oren niet geloven. wat er daarna allemaal heen en weer geroepen is kan ik mij niet meer herinneren maar dat ik een klacht zou indienen heb ik wel onthouden…dus bij deze.
de kassier schrok zelf van wat uit de mond van zijn leidinggevende kwam.
is het omdat ik allochtoon ben dat ik niet op “goed vertrouwen” geholpen ben???
Gewenste Oplossing:
Als Bristol/ betreffende leidinggevende van het filiaal Dordrecht mij kan verklaren waarom ik niet geholpen ben terwijl de autochtone klant wrl geholpen is.
