Klacht: Discriminatie door Zara

op 28 september 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Vandaag was ik samen met mijn vrouw aan het winkelen voor nieuwe winterkleding. Mijn vrouw had oa een rokje gezien wat ze wilde passen. Toen we bij het pashokje aankwamen werd ik tegengehouden door een medewerkster. Ik mocht van haar niet kijken hoe het rokje van mijn vrouw stond. Op mijn vraag waarom niet antwoorden ze dat ik mij in vrouwengebied bevond. Vrouwen met hoofddoekjes zouden namelijk geklaagd hebben dat mannen bij de kleedhokjes niet gewenst zijn. Ik gaf aan ik dat erg vreemd vond, er hangen namelijk voor elk hokje grote dikke gordijnen. De medewerkster liet me er niet door. Toen ik zei dat ik wel mee de winkel in mocht om nieuwe kleding uit te zoeken, om die te betalen en om de tas te dragen maar niet mocht kijken hoe het staat omdat ik van het mannelijke geslacht ben, zei ze dat ik dat maar moest melden bij de manager. Ik voel mij verschrikkelijk gediscrimineerd door Zara op grond van mijn geslacht. Als er mensen moeite hebben dat mannen naar de kleding van hun vrouw kijken, moeten die maar thuis gaan passen of moet Zara voor die paar mensen maar een apart hoekje voor maken, ipv de regels aan te passen voor iedereen!

Ik wil een excuses van Zara en dat dit probleem wordt opgelost.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter vd W