Klacht: Discriminatie

op 27 mei 2016 over IAK Verzekeringen in de categorie Zorgverzekering

Ik had een goede verzekering voor oudere met veel fysio. Werd mij aangeraden door mijn moeders fysiotherapeute. Omdat ik niet alles lees wat mijn moeder aan mail krijgt. En dat is veel. Wordt mijn moeder gediscrimineerd, ze( lees ik) heeft mail gekregen dat haar polis gewijzigd zou worden. De polis waar onder zij verzekerd zou zijn is niet meer geldig voor partiqueliere ten zei zij verzekerd zijn onder een collectief.
Ik ben overgestapt naar deze verzekering voor mijn moeder omdat die zo goed zou zijn voor oudere. Oudere vallen niet onder dit collectief. Ze hebben hun personen binnen en nu de voorwaarde wijzigen?
Omdat ik niet alle mails lees die mijn moeder heeft gekregen, zit ze nu vast aan een verzekering waarbij de fysio uitkering verminderd is van 1300, naar 600. ?????? Dit is mij opgelegd door iak omdat ik de mail voor mijn moeder niet goed of niet gelezen heb…….

Wanneer iak op zijn besluit terug komt en deze vorm van verzekering niet alleen geldig is voor collectief verzekerden maar ook voor hen die al onder deze verzekering viel. Mijn moeder is alleen overgestapt naar iak voor deze verzekering.
Dit is een officiële klacht.

Petra Avontuur
Dochter van mw Broers Damen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IAK Verzekeringen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Avontuur