Klacht: Levering paasgeschenken geannuleerd zonder dit te communiceren

op 17 april 2019 over Discountoffice.nl in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Op 114 een bestelling geplaatst bij deze organisatie in de vorm van een aantal chocolade producten die als attentie naar onze zakelijke relaties verstuurd zou worden. Op basis van verstrekte informatie op de site ten tijde van de bestelling zou het product leverbaar en op tijd bij ons zijn.
Vandaag 174 navraag gedaan bij organisatie waar levering bleef aangezien tot op heden geen levering en geen contact is opgenomen met ons. Betreffende medewerker geeft aan dat er slecht nieuws is. Product bleek niet leverbaar en creditnota was al betaald. Er had vanzelfsprekend ook contact met ons opgenomen moeten zijn. Nadruk op HAD MOETEN GEBEUREN want dit is en was dus niet het geval. Erg vervelend maar niets aan te doen is hetgeen waar we het mee kunnen doen. Helaas geen blijk van kwaliteit en zekerheid dus bij deze een klacht en waarschuwing voor anderen die overwegen een bestelling te plaatsen bij deze organisatie.

Indien de organisatie met een alternatief had geboden, had ik dit zelfs opgehaald gezien het late tijdstip van melding. de halfhartige excuses maakten mijn gevoel nav het gesprek er niet beter op. Geen enkele vorm van compensatie of meedenken over de oplossing is geboden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Discountoffice.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Discountoffice.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Datapool