Klacht: Wel betaald, maar geen tickets ontvangen..

op 02 augustus 2019 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele dagen geleden online tickets geboekt bij direct ferries voor Rødby-Puttgarden. Geld is afgescheven maar nooit tickets noch een atie ontvangen. Zowel via de email als via telefoon zij ze onbereikbaar!

Graag ontvangen we de tickets of een restitutie van ons geld.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvangen we de tickets of een restitutie van ons geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KlantEindhoven