Klacht: Oplichting met boeken, waarom wordt dit bedrijf niet uit de lucht gehaald ?

Gerard Lonink op 06 augustus 2018 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zelfde klacht al alle andere mensen, je doet een boeking, betaalt, krijgt een melding dat de boeking niet compleet is met een 0900 nummer. Die (of het NL nummer) bel je, wordt na 45 minuten opgenomen, geen oplossing. Je wordt gechanteerd om bij te betalen, 20 Euro, ik stond in een trein, linkje 10 min geldig, weer een storing, geld weer afgeschreven, geen bevestiging, weer 45 minuten belle. Uieindelijk na vrij harde confrontatie we boekingscode gekregen, meer betaatd dan waar mee geadverteerd en geboekt wordt.

Dit is zuivere professionele oplichterij, waar alleen de echte doorzetters met lichte schade doorheen prikken. Ik doe dat door namen te vragen, communicatie via email af te dwingen etc.

Dit bedrijf moet onmiddelijk uit de lucht worden gehaald en ontmanteld. Kan in het Europa van vanddag niet waar zojn dat deze oplichters al jarenlang deze praktijken volhouden. Pure hufterigheid!

ZIE OMRIEP MAX UITZENDING 6 AUG 2028, EERDER RADAR, CONSUMENTENBOND …

Gewenste Oplossing:

Wanneer Directferries vanwege oplichting wrdt ontmanteld en opgeheven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door