Klacht: onbereikbaar

op 02 augustus 2020 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Beste direct ferries,
Op 13 augustus begint onze vakantie naar Griekenland. Wij hebben alle begrip voor de omstandigheden rond de Covid-19-pandemie, maar de manier waarop jullie omgaan met annuleringen vind ik erg vervelend en geeft de nodige stress zo kort voor onze vakantie. Jullie zijn erg slecht te bereiken. Op 23 juli kwam de eerste annulering met de Goldenstar van Naxos naar Santorini. Hier hebben we geen voucher voor gekregen. Op donderdag 30 juli kwam de annulering met Blue Star Ferries. Hier zat een voucher bij maar de code werd niet geaccepteerd bij de laatste stap om te betalen. Wij hebben dus 2 nieuwe boekingen moeten maken wat ons 220 euro extra heeft gekost. IK zou heel blij zijn als we ons geld voor de extra gemaakte kosten terug gestort krijgen. Dit zal onze voorpret en onze vakantie een stuk plezieriger maken. Ik hoop dat u begrip heeft voor onze situatie?

als we ons geld 'voor de extra gemaakte kosten' terug gestort krijgen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam Hoek