Mijn Klacht:
Wij wilden onze terugreis (geboekt via DF) een dag verzetten. Daartoe nam ik tijdig contact op met DF. Ondanks diverse malen geprobeerd te hebben telefonisch contact te krijgen (als je geluk hebt kom je oneindig in de wacht te staan) en diverse e-mails, is dit niet gelukt. Ik ontving geen enkele reactie. Ook op vervolgens een annulering per e-mail werd niet gereageerd. We hebben uiteindelijk maar een nieuwe overtocht via DFDS geboekt. Daarbij heb ik DF al laten weten de schade op hen te verhalen.
Het uitblijven van enige reactie, telefonisch en per e-mail, en daarmee de onmogelijkheid gebruik te maken van de optie waarvoor je nota bene extra betaalt, is onbegrijpelijk. Het is bovendien niet alleen zo dat extreem slechte service wordt verleend, wat op zichzelf al irritant is, maar het kost klanten ook ontzettend veel tijd.
Gewenste Oplossing:
Wanneer DF mijn schade vergoedt. Maar belangrijker nog: wanneer DF haar klantenservice drastisch verbetert. Want dit kan echt niet.
