Klacht: geen bevestiging ontvangen

op 09 augustus 2019 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb gisteravond een boeking gedaan maar geen bevestigingsmail ontvangen. Uiteraard is het geld wel van mijn rekening afgeschreven.
Contact gezocht, wat erg moeilijk gaat. Uiteindelijk via messenger een reactie gekregen.
En volgens een medewerker is er ook geboekt onder alle gegevens die ik door heb gegeven, maar heb ik bij de boeking een ander mailadres doorgegeven. Ik kan dit uiteraard niet controleren omdat ik geen bevestiginsgegevens met een boekingsnummer heb ontvangen. We hebben dit met 2 personen ingevuld en gecontroleerd juist om dit soort situaties te voorkomen.

Graag ontvang ik alsnog de bevestiging van mijn overtocht van Duinkerken naar Dover en van Dover naar Duinkerken.
Hieronder nogmaals alle gegevens die ik bij de boeking heb opgegeven.
De boeking is gedaan onder de naam Peter Verhoeven of Esther Verhoeven. Ik weet niet meer welke naam ik als eerste in heb gevuld.
Het gaat om een Ford Ka, geen aanhanger, geen fietsen. 2 Personen en 1 hond. Nummerbord bij Directferries bekend. Vertrekdatum 1 september en retour 8 september.

De combinatie van de naam van de hoofdboeker samen met het nummerbord van de auto en de datums moet toch voldoende zijn om onze boeking te vinden en alsnog naar ons op te sturen.
Esther Verhoeven.

Ik ben tevreden als ik de tickets in mijn mail ontvang.
En anders wil ik graag mijn geld retour.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Esther