Klacht: DFP129247909

op 20 september 2019 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

GEBOEKT EN BETAALD OVERTOCHT MET CORSICA SARDINIA FERRIES OP 30 AUGUSTUS PINNA LORENZO EN PINNA RENZO AUTO OPEL VECTRA 4 PERSOONS HUT BUITEN EERSTE KLAS CONTINENTAAL ONTBIJT X2 EN BUFFETMAALTIJD X2 EN BLIJK AAN BOORD NIETS OVEREEN TEKOMEN MET JULLIE BOEKING EN DIE VAN HET BOORD PERSONEEL DUS HEBBEN WIJ AAN BOORD 73 EU MOETEN BETALEN VOOR EEN BINNENHUT EN OOK GEEN AVONDMAAL GEHAD OMDAT DE BOOT TE LAAT WAS EN KEUKEN BLEEK GESLOTEN TE ZIJN WIJ HEBBEN 2UUR MOETEN WACHTEN EER DAT WIJ EEN HUT HADDEN MET EEN ZWAAR INVALIDE MAN VAN 90 JAAR EN GEEN ETEN DIT VIND IK NIET KUNNEN GRAAG HADDEN WIJ ONZE VERGOEDING TERUG EN ZEKER ALS TROUWE KLANTEN VAN DIRECT FERRIES IK DANK U BIJ VOORBAAT R.PINNA

Gewenste Oplossing:

ONZE KOSTEN TERUG BETAALD

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BHU