Klacht: Al een maand geen geld terug fout direct ferries

Liekepuij op 10 juli 2018 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand geleden een overtocht van IJmuiden naar New castle geboekt. Direct het hele bedrag met iDeal overgemaakt. Kreeg echter geen bevestiging. Na een mail kreeg ik een telefoontje dat er iets fout is gegaan bij de boeking. Ik kon mijn geld terug krijgen binnen 10 werkdagen. Inmiddels een maand later, heel veel telefoontjes en mailtjes. Verder is er geen contact te leggen met dit bedrijf! Ik krijg bijna €900 van hen. Maar het lijkt erop alsof de maatschappij liever mijn geld gebruikt dan eerlijk terug stort.

Wie weet wat ik verder nog kan doen?

Gewenste Oplossing:

- Terugstorting van mijn geld!
- plus excuses
- plus verbetering in bereikbaarheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Beste Lieke, Wat een vervelende situatie. Wellicht kunnen wij van Groeten van Max iets voor u betekenen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar [email protected]? Ik hoor graag het volledige verhaal. Met vriendelijke groet, Denise - Redactie Groeten van Max

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door