Klacht: Al 3 mails gestuurd en gebeld maar nog geen antwoord gekregen

Abdelouzayou op 26 april 2018 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mij bij de boeking van de boot vergist in de heen en retour bestemmingen. Ik zou dit graag willen aanpassen. Ik verstuur elke dag een mail waar ik geen antwoord op krijg. Verder heb ik gebeld en kreeg ik pas na 20 min wachten iemand aan de lijn. Die ging me een urgent mail sturen om dit op te lossen. Dat is nog niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze mij een oplossing geven voor mijn oplossing. Ook al zijn er extra kosten zou ik nog tevreden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Beste Heer/Mevrouw, Wat een vervelende situatie. Wellicht kunnen wij van Groeten van Max iets voor u betekenen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar [email protected]? Ik hoor graag het volledige verhaal. Met vriendelijke groet, Denise - Redactie Groeten van Max

Alle klachten die gemeld zijn door